bol_barku

Ból łokcia – „Łokieć tenisisty, golfisty”?

Pewnie nie grałeś nigdy w tenisa ani w golfa?! Boisz się bolesnej terapii falą uderzeniową? Epicondylagia to problem trudny, ale do rozwiązania. Często jego źródłem nie jest sam łokieć, a przeciążenie mięśni przedramienia lub zaburzenie w odcinku szyjnym kręgosłupa.

bol_kolana

Ból kolana

Częsta diagnoza to chondromalacja lub zwyrodnienie. Dzięki odpowiedniej rehabilitacji możesz uniknąć kosztownej kuracji zastrzykami lub bolesnej artroskopii. Mamy duże i pozytywne doświadczenie w terapii schorzeń kolana. Wielu pacjentów pozbywa się dolegliwości w krótkim czasie. Kolano bardzo dobrze poddaje się fizjoterapii.

bol_biodra

Ból biodra

„Chore biodro, to chory człowiek”. Zaniedbane lub „leczone” jedynie środkami przeciwbólowymi niszczeje. Aż do momentu, w którym bolesna i kosztowna operacja jest niezbędna. Znacznie przyjemniej i dużo taniej jest poddać się terapii. Wkładając trochę własnego wysiłku można uniknąć zabiegu wszczepienia endoprotezy.

bol_krzyza

Ból pleców / krzyża

Częsty problem. Dotyczy niemal większości z nas. Czasami ból staje się nie do zniesienia, w niektórych przypadkach promieniuje. Mówią: rwa kulszowa, wypadnięcie dysku, zwyrodnienia, „kręgosłup jak u 80-latka”. Jednak najczęściej jest to problem zwykłego zaburzenia funkcji tkanek dobrze poddającego się rehabilitacji. Zadbaj o swój kręgosłup!

bol_szyi

Bóle szyi / karku

W dzisiejszych czasach sprawa powszechna. Godziny spędzane w pracy przed komputerem i stres powodują dolegliwości. Myśląc o tym bólu, mówimy: „Pewnie mnie gdzieś zawiało.” Rzeczywiście – gwałtowne wychłodzenie mięśnia może skutkować jego silnym i bolesnym kurczem. Często zdarza się, że ból promieniuje do głowy, do barku, na plecy. Nie pozwól,  by ból ograniczał Twoje możliwości!

bol_glowy

Bóle głowy / migreny

Boli skroń, tył lub czubek głowy. „Wypycha” oko, szumi w uchu, rwie w zębie. Ból głowy męczy i wyniszcza. Jeśli tomografia nic nie wykazała, zęby są zdrowe, ciśnienie krwi unormowane, to Twoja migrena jest wynikiem zaburzenia funkcji tkanek w obrębie kręgosłupa.

bol_barku

Ból barku

Nie możesz się uczesać? Masz problem z zapięciem stanika? Podczas gry i rzutów do kosza boli Cię ramię? Chcą Ci robić robić „blokadę” lub artoskopię? Spokojnie! Daj sobie czas na wizytę u rehabilitanta. Bolesny bark to problem złożony, jednak tylko nieliczne barki nie reagują na terapię!

bol_palcow

Drętwienie/ból palców rąk

Mrowienie/bolesność/opuchlizna w jednym lub dwóch palcach? Może w całej dłoni? Osłabiona siła chwytu? Reumatolog niczego nie znajduje, ortopeda sugeruje „cieśń nadgarstka” albo „zespół de Quervaina” Możliwe, jednak znacznie częściej jest to „problem fizjoterapeutyczny” Przekonaj się!

bol_lydki

Ból łydki/Achillesa

Nie możesz normalnie biegać/chodzić, utykasz? Twój wyskok podczas gry się pogorszył? Pewnie usłyszałeś diagnozę: zapalenie ścięgna Achillesa? My mówimy zaburzenie funkcji/przeciążenie tkanek łydki. Już po pierwszych wizytach odczujesz poprawę.

bol_piety

Ból pięty

Utykasz? Masz ostrogę piętowa lub zapalenie rozścięgna podeszwowego. Myślałaś, że jedyna możliwa terapia to tylko ultradźwięki i laser oraz wkładki do butów? Można skuteczniej!

bol_inne

Inne bóle

Problemy z zatokami, bóle pachwin, brzucha, bóle oka, zaburzenia widzenia, zawroty głowy, bóle wyrostka robaczkowego, Dolegliwości pęcherza moczowego, niebakteryjne zapalenie prostaty, bóle serca, uporczywy kaszel, męczący katar, „niespokojne nogi”.

Twój lekarz nie znajduje rozwiązania? Specjalista nie znajduje choroby organicznej? Leczysz się miesiącami, latami bez efektów? Może źródło Twoich problemów jest inne? Prawdopodobnie te dolegliwości imitujące prawdziwe choroby wynikają z zaburzeń czynnościowych stanu tkanek. Najlepiej leczyć je metodami fizjoterapeutycznymi.

Gabinet fizjoterapii Kinesis